Am cautat racoare, am gasit si veselie

Am petrecut un weekend minunat la pensiunea Bucovina din Sat Valeni Stanisoara, localitate: Malini alaturi de inimosii nostri Teodora si Octavian.

Pensiunea Bucovina Malini e abia deschisa, are 4 stele ceea ce inseamna: camere mari, spatioase, mobila noua si cu bun gust, sauna, teren de fotbal, biliard, tenis de masa.

Pe langa toate astea, pensiunea e situata la marginea padurii. Era exact ce ne-am dorit: sa gasim o pensiune linistita, frumoasa, cu oameni sufletisti, cu padure aproape unde sa intindem hamacele si sa lenevim. Prietenii nostri, Teo si Octav, au fost cei care sau gasit locatia minunata, chiar la poalele partiei de schi Pojorata. Stiati ca are si telescaun? Eu habar nu aveam. E de pus pe lista pentru la munte.

Ia priviti aici cat e de frumos la Malini:

Si pe cand lumea se cocea pe asfalt in oras, noi ne bucuram de racoare la marginea padurii, in hamacele colorate.

This slideshow requires JavaScript.

In plus, domnul Mihai, cel care avea grija de pensiune si facea si pe ospatarul, si bucatarul, si menajera, om cu suflet mare, ne-a omenit cu multa afinata si zmeurata care a mers fix la sufletul a 6 oameni in cautarea relaxarii.

Leave a Reply

