Eu cand ma duc la cosmetica…fluier

Fluier de fericire ca e fain tare pe mainile cosmeticienei mele, Mioara.

Mioara foloseste multe aparate, tot felul de gadgeturi minunate. Unul din ele este un fel de instrument metalic in forma de T. Acest instrument are un capat  plat care e mereu rece, dar rece rece rece. Si cu el cica se inchid porii. Dupa atata tratament, pe la final asa, aplica o crema pe care o intinde cu ajutorul linguroiului de metal rece ca gheata.

Asa ca alaltaieri cand aparuse o roseata care se putea transforma intr-un cos mi-a venit ideea salvatoare, in timp ce plangeam de necaz ca eu sunt in Brasov si Mioara e in Iasi si nu ma poate ajuta remotely.

Ideea e: pui 2 linguri in frigider. le lasi sa se raceasca bine bine. scoti cate una, aplici pe roseata, o pui la loc. o scoti pe cealalta si faci la fel. si continui asa toata seara din 20 in 20 de min.

rezultatul – roseata incepe sa se resoarba si nu mai da intr-un cos de tot necazul

 

🙂

2 thoughts on “Eu cand ma duc la cosmetica…fluier

Leave a Reply

