La dentist

Am ajuns la concluzia ca diferenta intre un dentist foarte bun si unul mediocru consta in detalii.

Din nefericire, pana sa descopar clinica Migali din Iasi am ajuns pe mana unor nepriceputi, unii dintre ei doctori universitari cu cabinete private. Prietenii mei stiu cat de dificil a fost pentru mine sa gasesc o clinica care sa imi inteleaga problemele si sa imi ofere cele mai bune solutii. Nu vorbesc aievea insa acum, la finalul a 4 luni de mers la dentist (Dr. Adriana Carpiuc Miron), numeroase interventii, am cea mai frumoasa dantura pe care o puteam visa insa nu doar atat, o am si pe cea mai sanatoasa.

“Dentistul foarte bun” se regaseste in detalii.

O sa enunt aici cateva aspecte care ma fac sa spun raspicat cat de multumita sunt de clinica Migali.

– stiati ca o clinica foarte buna nu incepe nici o lucrare fara ca pacientul sa nu faca detartraj? asta nu e un mod de a lua un ban in plus ci un mod de a spune: nu putem lucra fara o curatare a placii bacteriene pentru ca ea o sa creeze infectii mai tarziu?

– stiati ca dupa ce se cimenteaza o coronita este foarte important sa se scoata toate aschille prinse intre gingie si dinte, aschiii de ciment? altfel ele raman acolo si inflameaza gingia? Eu nu stiam acest lucru iar in trecut, cand mi s-au acoperit unii dinti compromisi cu coronite, nu am primit ingrijirea necesara de care va spuneam iar cimentul a ramas acolo sapand in gingia mea.

– stiati ca un dentist foarte bun iti ofera sfatul a 2 tehnicieni, pe care poti sa ii intalnesti in persoana? ei sunt cei care uitandu-se la conformatia ta dentara pot oferi cele mai bune idei despre forma si materiale?

– stiati ca un dentist foarte bun cauta cateva zile un ciment special, daca tu ai gingii mai sensibile si nu se opreste pana nu il gaseste? (prietenul meu, care e de asemenea fan Migali, a avut aceasta problema)

– stiati ca un dentist foarte bun are grija de tine pana la orele tarzii in noapte, doar pentru ca lucrarea trebuie terminata?

– stiati ca un dentist foarte bun iti spune ca, daca ai copii, sa ii aduci cand le iese primul molar pentru a fi sigilat?

– stiati ca un dentist foarte bun te invata, la cabinet cum sa te speli corect pe dinti si sa folosesti periuta interdentara si ata si sta langa tine pana reusesti sa iti faci o curatare profesionala chiar cu mana ta? asa am invatat eu, in cabinet, sub supraveghere si atenta indrumare, cum sa am grija de dintii mei.

– stiati ca o clinica foarte buna ofera 50% reduceri la detartraje DOAR daca acestea se fac constant din 6 in 6 luni?

Am pierdut 2 dinti care se puteau salva pentru ca nu am dat peste un doctor bun pana acum.

Cititi din nou tot ce am spus mai sus iar daca mergeti la dentist, oriunde ati fi, si este macar pe jumatate la fel ca dentistul meu descris mai sus, atunci puteti sa va incredintati sanatatea pe mana lor. Daca nu, fugiti de acolo!

Daca va suna a reclama tot ce am zis eu mai sus, asa si este.

Cei care ma cunosc stiu ca nu discut liber despre dantura pentru ca multi ani am fost complexata de acest lucru insa astazi sunt mandra ca am o dentitie sanatoasa si frumoasa si ca am nimerit, in sfarsit, pe mana unor profesionisti.

One thought on “La dentist

Leave a Reply

