Shrek’s cocktail

Din fericire pentru mine, Mihai este un partener minunat si in raw-food.  Pe langa faptul ca isi baga mustatile in tot ce se gateste si e mereu gata sa testeze noi combinatii, este alaturi de mine la prepararea tuturor retetelor. In plus, este inventiv si a devenit un guru al shake-urilor, smoothie-urilor. Le ameteste si innebuneste in fel si chip in blender iar eu mai trag cu ochiul ca sa fur meserie si sa ma descurc si cand nu e el prin preajma.

Azi dimineata a creat urmatoarea licoare:

– 2 banane

– 2 lingurite de spirulina praf [noi am luat de la http://rawz.ro/]

– 1 lingurita de chlorella [tot de acolo]

– 1 cana de 200 de grame de sirop de catina cu miere

– cateva seminte de canepa

Se ametesc in blender pret de 1-2 minute. Banana si catina s-au amestecat atat de aromonios ca nu am simtit deloc praful de spirulina si chlorella.
O minunatie de bautura verde, dulce, gustoasa si extrem de nutritiva, excelenta pentru un inceput de zi.

Iar dupa shake am papat: fulgi de porumb amestecati cu mar dat prin razatoare, cu un pic de morocov ras, la care am adaugat o lingura de miere.

Mic-dejunul oamenilor fericiti si impliniti 🙂

Leave a Reply

