Vis

Am visat foarte urat azi-noapte. De 2 zile sunt in Bucuresti la un seminar si mi-e extrem de dor de Mihai.

In vis locuiam amandoi in aceeasi cladire, impreuna cu alti oameni. Insa eu am fost trimisa la inchisoare si puteam sa ne vedem doar 1 ora pe zi. In vis ne-am vazut de 2 ori, pesemne ca trecusera 2 zile si de fiecare data cand ne vedeam eu plangeam, sentiment de teroare, pentru ca nu intelegeam de ce trebuie sa raman in inchisoare si trebuie sa fug, sa gasesc o scapare.

Si Mihai spunea: E in regula, o sa iesi curand din inchisoare.

Insa de fiecare data cand spunea asta incepeam sa plang. A fost un vis teribil din care m-am trezit in mijlocul noptii cu lacrimi pe fata.

Azi e ultima zi de seminar. Maine sunt acasa. Cu Mihai.

No more bad dreams.

Leave a Reply

