Smoothie-ul de dimineata si caserola de pranz

 

Azi dimineata nu vroiam sa ies din casa fara sa beau un suc de fructe cu legume.

Asa ca am pus in storcator:

1 grapefruit [merg citricele si la storcator obisnuit nu doar cel dedicat lor]

2 morcovi

1 portocala

2 mere

1 castravete decojit

2 frunzulite de menta pisate

Si a iesit un suculet gros si bun pe care l-am pus la borcanel [caci o sticla nu mai aveam prin casa ๐Ÿ˜€ si m-am simtit ca mama pe vremea cand lucra la fabrica si isi lua mancare in borcan] si l-am luat la serviciu. Cand am ajuns la serviciu si nu era nimeni in birou am deschis borcanul, umplut 2 pahare cu ochi si baut pe nerasuflate.

In caserola de pranz am adaugat: paste de orez fierte 2 min, peste care am pus rosii deshidratate, mult dovlecel taiat cubulete, patrunjel sa aiunga, peste care am stors un pic de lamaie si un pic de ulei de masline si 4 masline.

Succesul unei nuritii sanatoase?

Dedicatie, dedicatie, dedicatie.

Like this highly dedicated man:

 

 

 

7 thoughts on “Smoothie-ul de dimineata si caserola de pranz

Leave a Reply

