La birou

La birou lumea infuleca covrigi sau biscuiti sau chipsuri. Eu am un Mango. L-am luat de dimineata in geanta.  Ma duc sa il sacrific.

Nota: Eu am fost mereu handicapata gastronomic. Posedam doar sare si piper in bucatarie. Nu cumparasem in viata mea busuioc sau oregano iar retetele “normale”, cunoscute de mine, se incapatanau sa iasa bine, motiv pentru care nici nu prea gateam. Cu greutatea nu am avut niciodata probleme iar cu sanatatea am stat chiar foarte bine. Insa de cand mananc 70-80% raw simt ca un suvoi de creativitate a navalit peste mine, ca s-a deschis un al 3-lea ochi care ma ajuta sa vad clar ce aroma merge cu ce si cum sa combin ca sa iasa bine si sa imi placa si mie si lui Mihai. In plus sunt plina de viata.

Cand am inceput amandoi sa trecem pe noua nutritie am tinut foarte mult, si inca tinem, ca bucatele sa iasa bine, sa aiba gust bun, sa fie ochioase, ca sa ne placa si sa ne bucuram impreuna.

Pana acum mi-s mandra ca reusim.

Ma duc sa-l sacrific.

One thought on “La birou

  1. Și mie îmi place mango dar mai crud, dulce-acrișor.
    Gustul bun al mâncării vine experimentând. Totul până ajungi acolo unde își imaginau papilele gustative 🙂 Așa mi-am perfecționat și eu modul de a găti. Eventual, mai furi de la unul, de la altul, dacă mâncarea lui are gust bun. Eu le adaptez, de fiecare dată pentru că nu îmi place mâncarea grasă.

Leave a Reply

