Minicurile care ma enerveaza un pic

1. Cand pe Facebook 80 de oameni iti zic la multi ani si tu spui Multumesc doar unora. Mi se pare de prost gust si nu e de mirare ca am vazut asta pe wall-ul unei colege de liceu care era mandarina bata gramada la matematica, economie si altele si lucreaza la Garda Financiara

2. Sa vad femei care odinioara erau svelte si frumoase, acum grase si imobile

3. Ca nu gasesc forme din silicon pentru prajituri decat online. Si nu le gasesc mai ieftine de 15 lei in conditiile in care doar transportul e 15 lei.

4. Ca la mine in birou e frig dimineata si apoi se face extrem de cald

5. Ca nu gasesc un deshidrator ieftin si bun

4 thoughts on “Minicurile care ma enerveaza un pic

  1. 1. CTRL+W sau ALT+F4 dupa caz
    2. inchide ochii sau arunca-i in alta directie
    3. fa aluatul mai tare putin si sculpteaza-l cu mana
    4. schimba biroul 🙂
    5. soarele

  2. 3. pana acum asa am facut dar acum fac o crema care e lichida si trebuie bagata la frigider sa se intareasca iar eu nu imi tin mainile in frigider mai mult de 2 minute nici sa ma bati cu nuiaua 🙂

    5. de acum nu mai e bun de deshidratat. in Brasov ninge

Leave a Reply

