Salzburg si Königssee

Nu am mai scris de ceva vreme pentru ca nu am prea avut timp. Am facut destul de multe lucruri interesante despre care vreau sa povestesc.

Weekendul trecut am fost la Salzburg cu Robert. Ideea a fost a lui, de a face o calatorie de o zi la Königssee si orasul lui Mozart iar eu am fost tare incantata. Königssee este considerat cel mai mare si mai curat lac (603 m) din zona si este localizat in mijlocul Berchtesgaden National Park in Bavaria. Are 190m in adancime si 8 kilometri in lungime. Langa Königssee se afla muntele Watzmann, al doilea ca inaltime, din Bavaria. Acolo te poti plimba cu barca personala sau un feribot electric in care pot intra cam 25-35 de persoane. Aer curat si vant in plete in timp ce ne plimbam cu vaporul. Poate ca ne-ar fi placut ca viteza sa fie mai mare dar nu cred ca octogenarii de pe vapor ar fi dorit. Dupa 15 minute am debarcat pe o mica peninsula unde se afla o biserica, asemanatoare cu cele ortodoxe din Romania. Biserica nu era cine stie ce dar weisswurst-ul pe care l-am mancat la restaurantul de acolo a facut toti banii. In plus, daca ai timp, ceea ce noi nu am prea avut, te poti plimba prin padurile din imprejurimi.

This slideshow requires JavaScript.

Micul orasel al lui Mozart m-a intampinat cu mult soare, dupa 3 saptamani in care a plouat in Munchen mai mereu. Orasul nu m-a impresionat in mod deosebit dar e un orasel frumos. Ce poti observa la Salzburg este faptul ca e un orasel mic de statura, colorat in portocaliu si verde, dominat de fortareata Hohensalzburg. Calatoria la Salzburg este ca o calatorie in timp doar ca oamenii poarta haine moderne. Restaurantul din fortareata are o priveliste spelndida chiar daca meniul era cam sarac. Evident carnatii nu lipsesc. Casa lui Mozart a fost de-a dreptul banala, cu putina mobila si pereti goi. Poate doar o vioara agatata amintea ca acolo s-a nascut geniul.

All in all, o sambata frumoasa cu Robert.

2 thoughts on “Salzburg si Königssee

Leave a Reply

