32 de saptamani

Printre diverse rapoarte pe la serviciu si o zi de luni extrem de incarcata, m-am oprit un pic ca sa scriu despre o viitoare mamica care are de ceva vreme pe msg statusuri de genul: “avem 30 de saptamani”, “avem 31 de saptamani”… azi dimineata era “avem 32 de saptamani”. Evident, numara saptamanile viitorului bebe. Nu stiu de ce, dar m-am emotionat.

In urma cu 6-7 saptamani ma gandisem: “Oh, chiar trebuie sa stie toata lumea despre asta”…si ma enerva cand vedeam ca tot numara… un gand nu foarte dragut din partea mea. Dar acum, pentru ca sunt mai fericita decat eram in urma cu cateva saptamani, si statusul mi se pare emotionant.

Asa ca, nu stiu daca imi citesti blogul, dar sa stii ca acum numar si eu cu tine.

Leave a Reply

