Jazz

Aseara am fost la Jazz – Club Unterfahrt in Munchen. A cantat Hotel Bosa Nova si a fost superb. Concertul era sold out si oamenii stateau in picioare doar ca sa auda. Jazz-ul e printre genurile mele preferate. Imi place live cel mai mult pentru ca ajungi sa simti ce simte artistul, sa dai din picior pe ritmul lui si sa te intristezi sau sa fii fericit alaturi de el. Si cel mai mult imi place ca la un concert de jazz bun e foarte multa improvizatie si e ca o poveste al carei sfarsit nu il stii pentru ca orice se poate intampla.

Aseara mi-am adus aminte de Anca Parghel. Cel mai bun concert de jazz la care am fost a fost cu ea, la Iasi, la sala TVR. Femeia asta umplea sala cu spiritul si vocea ei si te facea sa intri in poveste, se juca cu tine si cu urechea ta. Mi-e dor de ea…Tocmai mi-am adus aminte ca m-a intrebat Robert de cate ori am plans in ultimii 4 ani si am uitat sa spun ca atunci cand a murit ea am plans tare de tot.

Dar hai sa ascultam jazz:

Leave a Reply

