Intalnire

Post-ul trecut am scris ca Ioana m-a certat pentru ca nu mai scriu pe blog asa de mult. Dar pe langa faptul ca m-a certat mi-a spus ca saptamana viitoare se pregateste pentru o intalnire importanta: intalnirea cu fiica ei!

Ioana, stiu ca ti-am spus o data pe msg ca ma bucur pentru tine dar as vrea sa iti mai spun ca eu sunt sigura ca o sa fii o mama minunata, de la care fetita ta va avea ce sa invete si ca sunt fericita pentru tine! Intri intr-o lume minunata, plina de Winnie Poo, piure de fructe, piele fina de bebelus, povesti si cantece de adormit odorul si ma bucur ca vei fi mama 🙂

Mult succes la intalnire! Sa te imbraci frumos, sa zambesti frumos, sa spui lucruri placute, si ca la orice prima intalnire, totul sa mearga struna, ne-am inteles?  🙂

PS: Am gasit pe youtube cantecul asta si ma gandesc ca poate iti va placea si tie si lui bebe mic:

Si sa nu uit de favoritul meu:

2 thoughts on “Intalnire

  1. Ma bucur ca ti-ai insusit morala:) Te-ai gandit vreo clipa ca sunt oameni care-si iau o pauza la job sa se relaxeze cu “cugetarile ” tale si nu cu o cafa?Nu -i asa ca te simti mai bine de cand scrii?Uite acum mi-am luat o pauza de la calcat hainute mici mici mici mici mici (nu pot sa-ti imagimnezi cat sunt de mici) ca sa te felicit ca te-ai apucat de scris.
    Te rog sa fii consecventa pana joi ( ca atunci plec la intalnire)si sa nu ma faci sa cred ca orice minune tine 3 zile:)
    Dupa marea intalnire ,verific daca ai scris:)Te pup si keep writing

Leave a Reply

