Julie&Julia

Unul din filmele alea de privit intr-o sambata dupa-masa. Julie&Julia e un film despre pasiunea de a gati, despre norocul de a avea un talent.

Mi-ar placea sa am si eu o astfel de pasiune. Am vise, dorinte, aspiratii, dar nu pasiuni. Cand eram mica construiam case mici cu mobila in ele, si le decoram astfel incat sa para reale. Imi placea sa lucrez la detalii si cream adevarate povesti cu personaje care locuiau in casele respective. Odata am colectionat 500 de surprize de la gumele Turbo, am separat dublurile, le-am pus in ordine si era mica mea comoara.

Dar acum…stiu sa fac multe lucruri dar nici unul nu s-a transformat intr-o pasiune.

Uneori mi-e teama ca sunt banala.

Leave a Reply

