Party party party

E vineri seara. Intru in casa. Lucian e langa mine, tocmai termina de povestit ceva. Rasuceste cheia: Ia deschide tu geamul de la camera noastra, ca e aer inchis aici, spune el. Intru in camera si acolo imi vad prietenii asteptandu-ma cu confetti. 🙂 Prima mea petrecere surpriza. Nebunaticul meu prieten Lucian s-a gandit la mine si a pus pe roate si pe drumuri o armata de oameni ca sa imi ureze ramas bun. Am fost foarte impresionata.

Nimeni nu s-a gandit la mine in felul asta. Iti multumesc Lucian! A fost un cadou minunat la care ma voi gandi cand imi va fi greu aici.

Am jucat mim, am baut un vin bun si am ascultat muzica. Uitat si niste poze de la nebunia care a durat pana pe la 3 dimineata, cand doar cei mai curajosi au ramas la petrecere sa ma vada cum adorm cu capul pe masa de la bucatarie.



One thought on “Party party party

Leave a Reply

