Iasi – Munchen

scris pe 24.11

Sunt in aeroport. In Berlin. Astept avionul catre Munchen. Mai am cam o ora de asteptat si 20 de minute pe bateria de la laptop. Ziua de astazi a fost trepidanta. La fel ca si cea de ieri, la fel ca si cea de alaltaieri si, probabil, la fel ca si maine.

Pentru cei ce nu stiu, voi locui in Munchen un an. Voi lucra pe departamentul de marketing al unei companii farmaceutice din cea mai bogata regiune a Germaniei, Bavaria. Interesant nu? Mie asa mi se pare. De ceva timp ma tot bate gandul plecarii din tara – nu de tot, asa, pentru o perioada – si iata ca oportunitatea s-a ivit. Sper sa ma descurc. Lumea asa zice.

Oricum, nu m-as fi descurcat fara ajutorul lui Lucian si al tatalui lui, si le multumesc pentru asta.

Imi pare rau ca nu am mai scris de mult pe blog…l-am lasat de izbeliste. Nu am avut timp, dar nu am avut nici vointa. Nu mi-am dorit sa mai scriu pe blog pt ca in ultimele 3 luni s-au intamplat multe lucruri,unele frumoase altele mai putin si nu am avut energia sa scriu despre ele. Intr-o perioada am fost foarte istovita mental si nu am mai avut energie decat pt vise mici.

26.11

Sunt in Munchen. Incerc sa gasesc o camera sau un apartament cu 1 camera care sa fie mai aproape de gusturile mele decat ce mi-au gasit cei din AIESEC. Momentan locuiesc intr-un apartament in care sunt cativa chinezi/japonezi si lucrul neplacut este ca nu prea fac curatenie dupa ei.

Mi-a spus mie cineva ca asiaticii au o problema cu curatenia si nu am crezut. Dar se pare ca asa e iar eu nu pot sa stau asa, mereu cu o carpa cu detergent langa mine, ca sa am unde pune o farfurie. In plus, nu prea vorbesc engleza. Banguiesc ei ceva ceva dar mai apoi o dau pe germana. Iar eu germana nu prea stiu.

Anyway, in punctul asta ma aflu.

Luni voi incepe lucrul si mai am vineri, sambata si duminica sa gasesc alta locuinta. Munchen-ul e un loc destul de scump si m-a frapat faptul ca am primit cateva refuzuri pt ca stau doar 1 an si nu mai mult.

Se pare ca sa inchiriezi ceva aici pe 1 an, e putin lucru, si se prefera pe 3-5-10 ani.

Despre oras: e frumos. nu e frapant ca roma sau paris-ul, dar e frumos. In plus, e un oras sigur. Intalnesti politie la fiecare colt de strada. Nu am vazut un cersetor de cand am ajuns, si nici un caine vagabond! Am vazut orasul de sus, urcand vreo 500 de trepte in turnul Bisericii St. Paul.

Despre oameni: ramane de vazut. Deocamdata nu am avut contact decat cu cei din Aiesec si 2 romani [care sunt f haiosi si ma ajuta sa gasesc o alta locuinta]. Sper sa reusesc sa ma imprietenesc cu lumea.

PS: tocmai am terminat de vazut house ep 8 din sez 6. mi-e dor de rutina de acasa. acum, daca era si Lucian aici, discutam despre episod…

asa…o sa ma uit la TNG toata seara. am inceput cu sezonul 4

Leave a Reply

