…. [poezie fara titlu] de Crina Macovei

Ciresele’s coapte pana’n varf
Eu mi-am pus rochia de seara
Copacul ne priveste de sus
Camera ne’mpinge afara.

Buzele ti-s coapte pana’n varf
Tu ti-ai pus tenisii noi
Aleea ne priveste de jos
Banca ne sustine pe-amandoi.

Ti-as savura ciresele coapte si moi
Dar nu-mi ajung buzele pentru amandoi,
Pana sus, acolo in varf…

Multumesc Crina ca mi-ai dat-o la citit:)

Nah! Sa mai zica cineva ca nu ii este pofta de cirese si de buze…

Mod de degustare a cireselor:
se printeaza poezia.
se desprind ciresele de pe foaie, doua cate doua.
de aceea este bine sa printezi mai multe exemplare, ca sa mananci mai multe, evident…
se iau doua cate doua si se pupa intre ele, lovind carnita moale si rosie pana auzi un mic poc infundat
apoi se apropie de buze si se pupa din nou
se mesteca incet, cu gandul la ea…la el….

Nu uita sa iti iei pauza de pupaturi, fara cola …. o campanie Cristina Stoian

Leave a Reply

