Indefinire

Diana este prietena mea din liceu. Am petrecut multe zile, nopti si ganduri impreuna.
Diana mea draga s-a mutat in Grecia. As suferi enorm daca as sti ca nu e pe maini bune. Dar, din fericire, e alaturi de un minunat Marius care o adora.
Diana mea draga scrie din cand in cand poezii.
Aceasta e una dintre ele si am gasit potrivit sa o ilustrez cu alegoria lui Dali.

Indefinire
de Diana Malaimare

Mereu la capatul de neatins.

Cenusa totul imprejur,
Clepsidra timpului s-a stins…
Sansa la suferinta s-a dezlantuit.
Semnul fatidic al trecutului,
O cohorta de amintiri ce ma-mpresoara,
Cu un mare gol plonjez spre indefinit.
Linistea se sparge…
Se intoarce spre inlauntrul meu.
Abisul…zbuciumul napraznic
Of, desertaciune cresti!
In expansiunea-ti tragica
Spre acea cautare continua a Eului.
Gandul de a fi nu-mi mai apartine
Ma imbraca.
Sa respir o gura de copilarie- e in van
Surasul imi este basm
Traim in haite…atacam individual?!
3 thoughts on “Indefinire

  1. fuck, am uitat sa dezactivez commenturile!George esti prea acid iar eu sunt prea subiectiva ca sa nu iti atrag atentia.

Leave a Reply

