Am ouat o fabulopovestioara


… si un desen care sa o reprezinte. nu stiu cat de bine se vede imaginea pentru ca nu prea ma pricep asa bine in Corel, dar….

– Te fac un O? spuse X, zambind cu falcile grasute
– Nu, multumesc. Rotunjimile mele nu au nevoie de cele 2 bete suprapuse ale tale. Ma mai mut o patratica si apoi ma duc sa dorm. Am obosit tot fugind in jurul celor 2 cercuri. Nu e asa de usor precum crede lumea. Multi icsi pandesc de dupa dungile albastre.
– Daca te lasi prins, iti promit ca iti fac un gard alb in jurul rotunjimilor tale si iti iau si un punct Golden Retriever pe care sa-l scoti la pipi in fiecare zi. Ce zici?
– Mi-e teama ca trebuie sa faci mai mult de atat. Vreau sa vad lumea. Mai departe de cele 2 margini de cerc eu nu am pasit nicioadata. Ca sa ma prinzi in curtea cu gard alb trebuie sa fii dispus sa sari multe patratele iar cand ajungi pe albul imaculat, dincolo de granita rosie, sa nu-ti fie frica. Si sa ma faci si pe mine sa nu imi fie. E greu, stiu. Dar cred ca dincolo de pajistea de liniute se ascunde ceva fabulos.

Exista un singur X pentru fiecare O, care sa stie sa-l faca sah mat si sa ii inchida toate diagonalele.

Povestea continua… O e de acord sa ii asculte povestile lui X si maine.

4 thoughts on “Am ouat o fabulopovestioara

Leave a Reply

