Moby, arhiva si comunicarea

Moby vine la B’ESTFEST 2009 iar eu mi-am reorganizat arhiva de pe acest blogulet si am ales o organizare pe luni.
Am observat ca anul trecut lunile mai, iunie si decembrie au fost cele mai slabute in postari. Nu e nici o coincidenta ca in acele perioade s-au produs cateva rupturi in sufletul meu si au urmat perioade de “linistire”.
Contrar ideii ca femeile sunt foarte vorbarete cand sunt triste si vor sa planga sau sa se planga, am observat ca eu sunt vorbareata si comunicativa cand sunt happy sau intr-o stare de neutralitate mai spre bine. Cand sunt trista nu am chef de vorba si sufera si blogul impreuna cu mine.
Anyway, ce legatura are arhiva cu Moby?
Why does my heart feel so bad e cantecul care mi-a acompaniat toate zgaielile in tavan si toti pasii la o plimbare prin oras in cautarea linistii.
Acum nu sunt trista, dar e bine sa-l am aproape.

Leave a Reply

