Daca nu o traiam, nu o credeam

Se spune ca viata e de departe cea mai palpitanta aventura pe care o poate avea un om. Fair enough I say.
Iar uneori, traiesti senzatia ca esti intr-un film. Uneori unul pe placul tau, in alte dati, intr-o mini tragedie.

Aseara am luat un taxi pentru a ajunge la mall caci pusesem pe roate “a girls night” cu Bedtime Stories, baut Martini si ceva joculete prin Viper.

Evenimentele s-au desfasurat in felul urmator:

– sun la compania de taxi [Delta]. “ajunge masina in 2 min”. “Ce bine”, imi zic. “O sa ajung la timp !”
– dupa alte 5 min sun pentru ca asteptasem in frig in fata portii. taximetristul intarziase.
– vine intr-un tarziu taximetristul. eu eram in contratimp pentru ca trebuia sa ajung la filmul de la ora 8. incerc sa deschid portiera. nu se deschide. intr-un final, la a treia incercare reusesc sa deschid o portiera… “Ce bine”, imi zic. “Macar sunt inauntru”.
– “Iulius Mall va rog !” Nici nu am terminat de rostit primul “l” ca un miros de transpiratie amestecata cu de toate ma loveste din toate partile. Geamurile erau evident inchise. Omul suferea de “curent” [tampenie pe care nu am inteles-o niciodata, dar asta e alta poveste]


– “Fuck”, imi zic. “Va rog sa va grabiti!”, ii zic… in speranta ca gura de aer pe care o trasesem cand am intrat in masina imi va ajunge pana la sfarsitul cursei. Optimista cum sunt, ma gandesc ca nimic rau nu se mai poate intampla. dar….
– omul da volumul mai tare si din boxe se aude muzica populara de petrecere, ceea ce nu am gustat deloc. Imi venea sa ma dau jos din masina dar eram pe ditamai strada si eu aveam rochie si genunchi la vedere si fluieraturi de la cocalari in calduri era ultimul lucru de care aveam nevoie.
– “Suporta Cristina”, imi zic. Si nici n-am terminat gandul ca se termina melodia. “Pfiuuuu”, imi zic fericita. “E de bine.” Dar de unde!….
– Omul asculta emisiunea de dedicatii de la Radio Iasi unde intra doar batranele, oameni de la tara care vb cu accent profund moldovinesc si alti frustrati. “Alo”… se auzi din boxa. “Da doamna, spuneti”, zise rabdator dijeiul. “As vrea sa…. sa dedic toate melodiile din seara asta pentru…. fiul meu Alin. Ba nu! Cosmin!” Femeia uitase numele copchilului. M-ar fi amuzat tare faza asta daca in secundele urmatoare…………….
– un alt participant la trafic il depasi pe soferul meu de taxi care se enerveaza si o calca… eu tot pe post de sac de cartofi in spate. Il ajunge pe nefericitul care a indraznit sa se puna cu el, da jos geamul si, imi mai ofera o gura de aer proaspat, spre fericirea mea, dar ii zbiara aluia o gramada de obscenitati pe care nu indraznesc sa le reproduc. Mandru de reusita, se intoarce catre mine si imi spune: “Domnisoara, vedeti, asa se face. Ca daca nu, si-o iau in cap”.
– eu muta, dau din cap a intelegere. in gand ma rugam sa ajungem mai repede.
– ajungem la Mall si ma gandesc, la fel de optimista, ca nu se mai poate intampla nimic rau. dar de unde…
– cursa a fost 8 ron sau 8.5, i-am dat o hartie de 100 ron. a zbierat la mine ca nu are rest si intr-un final a gasit sa imi dea doar 90 de ron, oprindu-si, desigur, un bacsis pentru …. “serviciile bine prestate”.

Morala: fara morala. uneori ti-o iei si asta e.

Dupa peripetie am avut o seara excelenta cu fetele, lucru care mi-a sters gustul amar pe care il aveam.

3 thoughts on “Daca nu o traiam, nu o credeam

  1. bautura e destula! ce mi se pare aiurea e ca se pare ca nu le poti avea pe toate. sau macar mie asa mi se intampla acum… si job fain… si casa faina … si prieteni misto si cineva pe sufletul meu care sa ma tina in brate. totusi, trebuie sa incercam, right?:)

  2. …daca e cineva “pe sufletul tau ” , sper sa nu te apese prea tare , …sa nu fie defapt o povara pt tine …chiar daca noi barbatii se presupune ca am descoperit focul , cu siguranta voi femeile ati descoperit cum sa va jucati cu el :P…Mr. Ardelean (nu numele , ci din zona salbatica a tarii)

Leave a Reply

