What to do…in case of idiots?

Am nevoie de ajutorul vostru asa ca am facut un mic pool.
Starea de fapt e: recent ma apeleaza un coleg de la o fosta agentie la care am lucrat. eu si colegul nu am avut o relatie stransa in agentia respectiva, am fost neutri unul fata de celalalt.
bun, imi adreseaza intrebarea pe msg si nu imi spune salut ci doar: “imi dai si mie niste idei pentru o campanie de teasing pentru…..”. fara te rog sau macar: “sunt intr-o situatie disperata, ajuta-ma”.
La sensibilitati mi se flauseaza inima si cad in plasa.

Asa ca nu prea stiu ce sa fac.

WTF should I do?
( polls)

Daca aveti alte variante in afara de cele pe care le-am pus eu, lasati un comment.

7 thoughts on “What to do…in case of idiots?

  1. S-ar putea sa aiba o super parere despre activitatea ta profesionala si asta e motivul pentru care ti-a cerut ajutorul.Poti sa ai o super idee pe care sa o puna in practica si care sa genereze rezultate extraordinare si asta probabil te va incanta.Faza cu modul in care ti-a cerut sa-l ajuti e relativa.Poate era disperat si a uitat “te rog” ,”multumesc”,etc.

  2. Eu acum apartin. De buna voie unei alte agentii si imi place muuuuult de ea iar mie, cand imi place, sunt monogama 🙂

  3. da-o dracului de treaba, lucrezi la o agentie si muncesti pt alta? doar muncesti pt agentie in definiv. Asa ca ideile tale pt serviciul tau!

  4. Cristina,esti un pic incoerenta:)Initial nu ai fost incantata de modul in care s-a exprimat individul.Dupa ,spuneai ca la sensibilitati cazi in plasa.PS: daca “colegul neutru” nu ar fi fost neutru,l-ai fi ajutat indiferent ca lucrai la o alta agentie.Esti fata simpatica,nu fi ipocrita

  5. Cred ca la acest “caz” , ti-ai depasit “atributiile” umane …adica : nu poti fi judecator , procuror , avocatul apararii si parat, toate in acelasi timp. Parerea mea e ca te-a flatat aceasta “absurda” cerere din partea neutrului tau fost coleg ,…sau cel putin asa ar fi trebuit sa se intample … Nu cred ca era foarte disperat(pt ca tocmani atunci folosesti cele mai dulci si kiss-ass expresii) , cum la fel nu cred ca faci parte dintr-o secta religioasa a carei doctrine e sa fii vesnic “stupid” “daca poti ajuta, sa o faci intodeauna!”, adica daca ti se da o palma ,tu intoarce celalat obraz ,… fuck it , …ti se da o palma , tu rupe-i nasu in orice modaliate stii .Si ca sa iti raspund la titlu , “What to do…in case of idiots?” – it’s not the case here….daca e Absolutely ,atunci sa fie Absolutely …nu95% , nu 99% ,ci 100% nice since 1985 …Deci pana la urma tot decizia ta e . Interesant e ce alegi …dar asta vom afla in episodul urmator …

  6. Refuza politicos. Daca nu a stiut sa te roage frumos, nu merita sa iti irosesti timpul si creativitatea. Ai alte lucruri mai bune de facut, sunt sigura. Dar, nu prea ai fost nice sa il expui asa pe om tocmai pe blog. Dar pe de alta parte te stiu transanta si in stare sa iei taurul de coarne cand altii nu pot sa faca asta asa ca,pentru indrazneala, un foarte bine de la mine.

Leave a Reply

