broaste. ce-i drept, testoase

N-am inteles niciodata de ce oamenii isi iau ca animale de companie mici creaturi care se misca incet si lasa mucus peste tot, de genul broastelor testoase.
Cu pestii mai inteleg cum sta treaba pentru ca am avut si eu. Ii privesti cum inoata si e deosebit de relaxant. Dar restul sunt egale cu 0 la capitolul emotivitate: reptile, paianjeni, chiar si papagali.
Iata un exemplu de care am dat in seara asta cand am jucat remy cu o mica gasca. Am jucat 2 partide pe care le-am castigat. Evident ! 🙂

Partidele au durat cam 10 min fiecare. In toate cele 10 min doar una din cele 2 broaste ale proprietarei s-a miscat cativa centimentri. Iata specimenele:
Edit: am aflat de la colega mea Irina ca iarna broscutele testoase dorm si ca, in rest, in alte anotimpuri sunt chiar foarte active si simpatice. In plus, “in functie de temperatura mediului inconjurator, broastele testoase au o activitate mai mult sau mai putin intensa.” Asa ca, e posibil sa le fi fost frig 🙂
La primavara ma intorc sa le revad 🙂
2 thoughts on “broaste. ce-i drept, testoase

  1. …nu cred ca are importanta cat de repede te misti ,ci incotro te indrepti…se pare ca miscatul incet face ca viata sa tina mai mult(concluzia mea asupra longevitatii testoaselor) …desi melcu face nota discordanta…Daca tu esti ,sau ai fost uimita ,ca pe parcursul partidelor de remy ,broscutele s-au miscat cativa centimetrii ,iti dai seama ce si-au spus broscutele despre tine ? “ce-i cu atata agitatie …si uite si la aia uriasa aia fara carapace ,cu cat aduna mai multe pietre ,cu atat pare mai fericita…ce ciudata” so “Don’t judge a creature by it’s movement “

Leave a Reply

