Ziua mea

E aproape miezul noptii.
A trecut si ziua mea.
In sufletul meu, incerc sa fac un rezumat al acestei zile, ziua cand am implinit 24 de ani.

Cu mana pe inima pot spune ca nu mi-am petrecut o zi de nastere mai frumos ca anul asta.
Astazi m-am trezit bine dispusa, am lucrat la un proiect interesant la serviciu, colegii au fost super draguti si calzi si am petrecut impreuna la o pizza, un suc si un ecler.
Oameni de care nu am mai auzit de luni intregi si-au adus aminte de mine si mi-au urat toate cele bune, iar seara am strans prietenii de suflet si am ras cu pofta la o cina gustoasa si un Martini cu 3 masline. Si unde mai pui ca, in afara de un joc de remi, am primit tot ce am scris pe wishlist desi, atunci cand am conceput lista nu credeam ca o sa dea cineva 2 bani pe ea.
Dar se pare ca unii oameni din viata mea au rabdarea si atentia de a ma face sa ma simt nemaipomenit si sa imi doresc sa imi serbez ziua de doua ori pe an si nu doar o data.
Indraznesc sa cred ca e pentru ca ma indragesc, ca insemn ceva pentru ei si le merit aprecierea si urarile de bine.

Si cred ca asta e ce mi-a placut cel mai mult la ziua de astazi.
Ca m-am simtit indragita.
Tuturor celor care “m-au bagat in seama” astazi: MULTUMESC. Apreciez fiecare gest.

Leave a Reply

