To be or not to be a blogger?

O sa ii spunem Future blogger.Or not. Pe mine ma cunoasteti deja.

Future blogger. Or not: hello, buna seara ai apucat sa citesti?
Cristina Stoian: da mi format doc
You have received 1 file from Future blogger. Or not
Open (Alt+Shift+O)
Cristina Stoian: e deprimant ce ai scris
Future blogger. Or not: pai dak e deprimant nu mai scriu
Cristina Stoian: treaba ta
Cristina Stoian: doar e blogul tau
Cristina Stoian: daca vrei sa scrii de fericire
Cristina Stoian: scrii de fericire
Cristina Stoian: daca nu
Cristina Stoian: nu
Cristina Stoian: si nu prea inteleg de ce ai nevoie de opinia mea?
Cristina Stoian: de curiozitate
Future blogger. Or not: pt ca am vrut sa stiu ce ar putea crede cineva care cat de cat gandeste despre ce pot scrie si modul in care scriu eu
Future blogger. Or not: am vrut o opinie avizata
Cristina Stoian: pai scrii deprimant si cliseistic
Future blogger. Or not: cliseistic?
Future blogger. Or not: how is that
Cristina Stoian: da. aceleasi idei, spuse de altii, aceleasi clisee de suferinta, nepasare, egoism, plangere de sine si pt sine
Cristina Stoian: what else is new?
Future blogger. Or not: hmmm
Future blogger. Or not: deci cu siguranta o sa le tin pt mine
Cristina Stoian: incerci sa faci lumea sa te placa?
Cristina Stoian: pt ca daca da, le tii pt tine, daca nu, nu prea te intereseaza
Cristina Stoian: deci, trag concluzia ca vrei sa te placa lumea
Cristina Stoian: prin urmare, daca vrei sa te placa lumea, nu mai scrie post uri pesimiste
Future blogger. Or not: da di ci ma anlizezi pe mine?
Future blogger. Or not: eu am vrut doar sa scriu
Cristina Stoian: pai nu ai vrut sa iti zic ce cred?
Future blogger. Or not: ba da
Future blogger. Or not: dar nu despre mine
Future blogger. Or not: ca eu ma stiu cat de dus is

Cristina Stoian: sa-mi zic parerea despre modul in care stii sa tastezi un a si un t?
Cristina Stoian: normal ca e despre tine
Future blogger. Or not: esti rea, deduc ca esti putin obosita sau suparata pe ceva ?
Cristina Stoian: nu. imi merge chiar f bine
Cristina Stoian: doar pt ca am fost sincera cu tine si nu ti am zis ce vrei sa auzi, nu inseamna ca sunt rea
Cristina Stoian: inseamna ca nu s ipocrita
Future blogger. Or not: am vrut sa zic
Future blogger. Or not: ca ma iei tare, si direct si nu ma asteptam
Future blogger. Or not: oricum
Future blogger. Or not: 10q for the advice
Cristina Stoian: anytime, daca o sa mai vrei sa fie un anytime
[…………………]
Future blogger. Or not: stii ca nu-mi place sa fiu criticat, dar asta nu inseamna ca urasc si oamenii care ma critica. am asa o vaga senzatie ca as vrea sa fac cumva, sa spun uneori ce gandesc, da nu prea imi functioneaza comunicare si ma gandeam ca un blog m-ar face sa ma mai deschid oleaca.
Cristina Stoian: pai, go for it. de ce trebuie sa validez eu alegerea ta. vrei blog? fa ti blog si scrie acolo despre ce vrei tu. ca doar blogul e pt tine
Future blogger. Or not: pai da
Future blogger. Or not: dar ce folos un blog pe care nu il citeste nimeni
Cristina Stoian: pai nu-mi mai pierde timpul ca mi-e somn si du-te sa faci blog. da-mi linkul si poate am sa citesc si eu si in timp poate or sa citeasca si altii
Cristina Stoian: ok?
Cristina Stoian: du-te de fa blog. ai un pic de initiativa
Cristina Stoian: dar nu ti fa blog doar pt ca vrei sa te citeasca cineva. ca atunci esti ipocrit. fa blog daca ai ceva de spus
Future blogger. Or not: nu iti mai rapesc timpul
Future blogger. Or not: fugi si dormi

Tot ce am spus e real si tin la parerea mea, daca e sa fac un rezumat, here it is:

  • Lumea nu are nevoie de bloguri in care se scrie de nepasare si alte netrebuincioase pt ca nu asta duce la progres ci doar la lamentare. Iar eu tin la progres.
  • Majoritatea oamenilor isi fac blog pentru ca altii sa-i placa. Inca nu m-am decis daca sunt si eu in categoria asta.
  • E mai cool ca prim post pe un blog sa fie ceva de rau. Shit sales better. Nu?
  • E naspa sa ai blog si sa nu te citeasca nimeni. Ai impresia ca intreaga existenta ti-e invalidata. De aia, inainte sa incepi un blog, da primul post pe la prieteni ca sa te valideze si sa iti dea incredere. Daca ai un esec cu blogul, macar nu e in totalitate vina ta. Si ti-ai salvat orgoliul. Nu-i asa ca te sperie gandul, Future blogger?
  • Daca esti evil si vb despre evil stuff lumea o sa te placa un pic pana cat trece curiozitatea si apoi o sa te urasca. Exista 2 exceptii cand oamenii care sunt evil nu sunt urati. Cand oamenii sunt rai ca sa indrepte ceva, din cand in cand, si geniile. Ele pot fi cat de evil doresc.
  • Si o ultima concluzie: oamenii nu se asteapta sa ii iau “tare”. Dar deja stiam asta despre mine.

Future blogger. Or not, daca nici dupa asta nu iti faci blog ca sa discuti despre ce vrei tu, inclusiv despre senzatia de dezamagire, super infuriere, dispret si alte cele sentimente netrebuincioase pe care ti le-au trezit gestul meu si sa inveti ceva din asta, inseamna ca nu ai nevoie de un blog si nici lumea nu are nevoie de contributia ta.

Leave a Reply

