Sa-mi traiasca finul

In 2008, prin primavara am intreprins o campanie de plasare spre adoptie a unui motanel maidanez, rasa tomberoneza, subspecia “de Bahlui”.
Puslamaua era chiar foarte dragutza: ochi albastri, papucei albi, blanita gri. Zic puslamaua pentru ca mie nu imi plac pisicile. Ideea mea de animal de iubit are 4 labe, o coada mare, blana stufoasa, nu face la tavita ci la copac si, cand se prezinta, zice “Ham”.
Ca o nasa responsabila, am avut grija de pisica pentru putin timp si i-am gasit o stapana iubitoare, prietena mea Simona.
Asa arata puslamaua la 2-3 saptamani. A se observa nepasarea si tendinta de lenevire precum si privirea specifica pentru “vreau ceva de mancare”. Aceste 2 trasaturi se vor pastra pe tot parcursul existentei mirobolantului patruped miorlaitor.

Acum Mimi, caci asa se numeste motanelul, are cam 8 kg, boticul roz si isi petrece serile ingramadit in lighean.
Sa-mi traiesti, puslama mica!

2 thoughts on “Sa-mi traiasca finul

  1. Puslamaua nu mai e mica de mult …dupa cum se observa din pozele before & after :D. In schimb ii plac locurile inedite…mai ales pentru fizicul lui majestuos.

Leave a Reply

