Revelion 2008-2009

Nu arunc sare peste umar. Uit chestii acasa si ma intorc dupa ele iar martea e o zi la fel ca celalalte.
Dar nu m-ar deranja ca modul in care mi-am inceput anul sa dicteze starea de spirit pentru 2009.
2008 a fost un an greu, extrem de emotional, un an in care am pierdut exact cat am castigat si care, pe final, mi-a adus o bucurie profesionala.
Cert este ca planuisem sa termin anul in liniste, uitandu-ma la filme si refuzand invitatii de la semi-necunoscuti doar de dragul socializarii.
Am acceptat o singura invitatie. De la prietena mea Oana care m-a luat cu ea la Paltinoasa, in jud SV, aproape de Gura Humorului, la o cabanuta plina cu vreo 23 de oameni veseli si pestriti care mi-au umplu de buna dispozitie.
Asa ca pe la 8, pe 31, am plecat spre Suceava si ne-am distrat copios pana pe 2 ian cu muzica buna, multa mancare si bautura, om de zapada, dat cu sania si artificii.

Si din nimic……..
………se facu un om. De zapada.

Nu va speriati ca sunt in rochie. Planuisem sa stau doar noaptea de Revelion. Dar pt sanie mi-am gasit o pereche de pantaloni.



I don’t love him more than you ! You have to believe me! He’s just a snow man!


Mai multe poze aici.

Tu, care citesti acum, sa ai un an excelent, plin de viata si optimism!
Stiu ca uneori e greu. Totusi, incearca !
La Multi Ani !

Leave a Reply

