Filme

Sunt in sevraj. De cand cu sarbatorile nu prea am avut grija de micutzul blog asa ca azi am un chef nebun sa postez, sa povestesc, sa impartasesc.

Revelionul mi l-am petrecut la Paltinoasa, aproape de Gura Humorului. A fost de pomina si va fi subiectul unui alt post.
Dar, inainte sa primesc invitatia de a merge la Paltinoasa, am refuzat alte cateva invitatii si ma hotarasem sa stau acasa si sa fac un maraton cinematografic.
In periplul meu prin hatisul filmografic, incercand sa gasesc filme nu prea dragalase, nici prea violente, nu prea superficiale dar nici filozofice, am folosit 3 surse pe care vi le recomand, atunci cand aveti intrebari sau interes pentru un anumit film/actor/regizor:

  • primul – IMDB -ul (The Internet Movie Database) bun pt ca are rating-uri pentru filme, foto din pelicula sau cu actori, etc.
  • al doilea – MPTV (The Movie Picture and Television Photo Archive), site dedicat imaginilor cu actori si imaginilor din filme, o arhiva cinema foarte buna .
  • al treilea- filmoteca.ro, un fel de iMDB romanesc ce contine si programul cinematografelor si al teatrelor, cronici de film, etc.

Vizionari placute.

Leave a Reply

