Raceala care imi place

Anul trecut cand am racit nu aveam blogul. Asa ca nu aveam unde sa imi vars trairile. Dar anul asta micutzul o sa suporte tot.
E posibil sa fi racit.
In spiritul meu optimist, inca mai sper ca maine o sa ma trezesc fara durere de gat sau frisoare sau migrene. Si voi crede asta pana maine dimineata !
E posibil sa fi racit. Ma doare capul concomitent in ambele emisfere si gatul mi s-a umflat incat nu mai pot inghiti nimic ce nu e lichid.

Raceala care imi place e aia care te anunta dis de dimineata ca ai racit. Macar stii una si buna. Dimineata observi ca ai udat perna cu broboanele de transpiratie si abia mai poti vorbi. Suni la serviciu si ceri o zi libera… sau doua… sau noua.
Insa cea mai marsava dintre raceli e aia care te lasa sa te trezesti, iti da senzatia ca esti un pic obosit si ca poti sa te imbraci linistit si sa iesi din casa. Dupa 3-4 ore te loveste din plin.
Asa mi s-a intamplat mie azi.
Partea pozitiva e ca ………. [hm?…..]………..[please fill in the blanks]
Partea negativa e ca nu am ceai in casa. Am doar verde dar ala nu se poate numi ceai ci fiertura de dat la animale. Urasc ceaiul verde.
Partea negativa e ca nu sunt acasa cu mama ci singura intr-un apartament de 3 camere fara termometru.
Partea negativa e ca nu am nici pastile in casa si, chiar daca asa avea, nu le-as lua.
Sunt cel mai rau pacient. Daca se poate fara pastile, e perfect.
Imi spui sa stau in pat? Eu pun pariu cu tine ca pot sa fug pana la magazin si inapoi in mai putin de 5 min.
Imi dai pastile? Nu le iau pentru ca sunt sigura ca imi trece si fara ele doar ca o sa ma doara mai mult.
Imi spui sa fac frectii cu otet si alte trasnai… iti spun ca nu ma simt inca un gogosar.

Partea negativa e ca nu gasesc o pereche completa de sosete prin casa si am fost nevoita sa iau una de un fel si alta de alt fel.
Stiu, o fashion exhibition tonight dar, sa am 2 sosete asortate mi-ar fi intarit moralul.
Partea negativa e ca nu gasesc telecomanda si tv-ul e pe Antena 1 iar mai devreme canta Vali Vijelie.
Partea negativa e ca aveam planuri cu prietenele mele sa mergem la mall si apoi in Acaju la seara de folk. Imi pare rau:( Acum mi-e clar ca nu mai ajung la intalnire.
Si, last but not the least, trebuie sa imi fac si tema si sa ma gandesc la un slogan si ma doare creierul din toata partile. Partea faina e ca, gandindu-ma la sloganul respectiv, uit de durere.
Partea pozitiva e ca …. mi-am varsat aici naduful si ma simt un pic mai bine. Moral vorbind.

Leave a Reply

