My new obsession is Who. The Who.

Am o noua obsesie. Baba O’Riley. Imi curge prin vene si in urechea inferioara de vreo 3 zile. Ritmul ala sacadat ma scoate din minti si as dansa pe el oricand la malul marii, fara papuci cu un shot de tequilla si doar un sombrero pe mine. Ta, ta, ta. Ta, ta, ta
La naiba, dar chiar dansez. Din buricul degetelor pe palul biroului. Ta, ta, ta. Ta, ta, ta

I don’t need to fight
To prove I’m right
I don’t need to be forgiven.
yeah,yeah,yeah,yeah,yeah

Don’t cry
Don’t raise your eye
It’s only teenage wasteland

Sally, take my hand
We’ll travel south cross land
Put out the fire
And don’t look past my shoulder.
The exodus is here
The happy ones are near
Let’s get together
Before we get much older.

Leave a Reply

