Noaptea devoratorilor de nervi

Lume lume, hai la glume.
Ba nu. Hai la frig si nervi.
Ce se anunta a fi un spectacol amuzant de petrecut o vinere cu grupul, a devenit un show romanesc suta la suta cu: sonorizare proasta, frig de iti inghetau urechile, trupa Deko invitata nu a facut stand-up asa cum scria pe afis iar, in spiritul latin, cativa membri ai distinsei audiente s-au luat la bataie, intrerupand bunul mers al lucrurilor. Nu mai spun ca s-au agitat spiritele din cauza locurilor rezervate care nu s-au respectat iar ca vinul fiert pe care il serveau, contra cost evident, era in doua cu piper de am crezut ca imi iau foc papilele.
Iar reclamele… unele mai amuzante, altele mai nesarate, iar unele mi-au retrezit interesul de a face Free Hugs in Iasi impreuna cu amicul Macovei, proiect la care am renuntat intr-o sambata de vara pentru ca eram prea obosita dupa o noapte de disco dar pe care il voi relua.
Cateva care mi-a placut:

Audi vs Dog
Part 1

Part 2

Part 3

Crime Channel – Aligator

All in all, vorba prietenei Crina, “de banii aia mai bine dansam pe masa in Canabis”.

Leave a Reply

