120 – 130


120 km/h. tu esti in stanga. eu nu am chef sa conduc azi. viva la vida se aude in boxe iar rujul mi l-ai mancat de pe buze. oricum nu imi placea nuanta si buzele mele stau mai bine asortate pe ale tale.
ne oprim la prima benzinarie pentru ca ma tin de cand am plecat de acasa. tu stii asta si te-ai gandit sa nu ma chinui si sa imi iei si un bounty cu mult cocos.
ar fi fost frumos sa iei si cd-ul cu … dar nu am planuit excursia cand am iesit in fuga din casa duminica dimineata, doar cu o geaca si un fular pe noi. inca te mai gandesti la noaptea care a trecut si imi spui ca iti par mai frumoasa cand sunt somnoroasa. eu iti spun ca nu ai fost niciodata un bun mincinos si ca ar trebui sa nu te mai tii de sotii si sa calci acceleratia aia o data. zambesti. iti place cand iti dau replica. eu urasc ironiile. nu sunt multe masini pe sosea si iti place ca poti sa conduci relaxat si sa uiti de saptamana ce a trecut.
130 km/h. ma tin de centura si la fiecare curba simt nevoia sa pun mana pe tine, ca sa ma simt in siguranta. la departare se vede orizontul si soarele rasare de dupa nori. sufletul mi-e cald si in curand vor fi si degetele de la picioarele, pentru ca m-ai fugarit pe scari si am uitat sa imi iau sosete. …si e cald si bine si ma intorc la dreapta, la stanga si aud un sunet ciudat si zbiara in mine “nu se poate, nu se poate”. e alarma. de la telefon. caci tu nu ai alarma la masina.

3 thoughts on “120 – 130

  1. Pingback: Trip « Absolutely nice since 1985

Leave a Reply

