Terapie prin sex


Aseara am adunat grupuletul si am dat o fuga pana in Blackout, la Terapie prin sex cu Pusa Darie. Din intamplare, sambata seara cand am facut o pirueta, am dat de afisul evenimentului. Al doilea motiv pentru care am mers a fost acest interviu. Si, nu in ultimul rand, pentru ca aveam nevoie sa imi destind neuronii.
Scurt si concis: un preview [caci piesa pe bune se joaca la National] la o piesa de teatru cat se poate de actuala, ca si subiect. Fiecare din noi, duce pe picioare, o drama. Nici mai mica, nici mai mare. Fiecare drama e la fel pentru cel care o traieste.
Unii dintre noi, precum Pusa Darie, aleg sa faca din tristete un semnal de alarma si sa il spuna intr-un mod deschis, libertin chiar.

Poza este facuta de George.

Leave a Reply

