I love my Nokia

In noul meu patut dorm foarte bine. Dupa ce am stat de povesti cu Lucian si am evitat sa invat pentru examenul de la scoala de soferi, planul era sa imi pun telefonul la incarcat, dupa ce il setam sa sune la 7 si 10.
Am setat alarma dar nu am mai pus telefonul la incarcat.
M-am bagat in pat si cu ultimele forte am mai urmarit un episod de Stargate Sg 1 si apoi somn.
Pe la miezul noptii telefonasul meu moare. Eu l-am auzit. Nu i-am dat primul ajutor, asa cum ar fi trebuit, cu un fir de la incarcator …. dormeam prea bine, visam prea …. bine….:)… si era prea cald sub plapuma.
Insa dimineata aud alarma. Punctual ca de obicei, micutzul Nokia mi-a dat desteptarea. Cu ultimele forte a scos un tzar si a murit din nou.
De apreciat.
Samsung nu face asta. Doarme pe el. Sagem e prea lenes, in stilul frantuzesc. Doar finlandezul nostru duce treaba pan’ la capat.
This is why I love Nokia !

Leave a Reply

