Curatenie


De cateva zile m-am hotarat sa iau mopul si sa fac curat in viata mea.
Sa asez dezamagirile intr-un sertar, problemele in altul mai usor accesibil pentru a putea fi rezolvate si tot ce a fost bun si imi va da putere, in sertarul de mai sus.
Inca incerc sa adun in jurul meu acele elemente, fie ca sunt oameni, fie ca sunt lucruri, care sa ma ajute sa imi echilibrez viata.
Pana acum, in viata personala, si doar acolo, am judecat lucrurile mai putin pragmatic si mai mult emotional si instinctual. Lucrul asta a fost bun o perioada de timp. Insa anul acesta, 2008, va fi unul de cotitura. Deja este pentru ca simt ca anul asta a rupt din mine niste elemente si mi le-a asezat intr-o noua forma.
Anul acesta, dupa toate modificarile din viata mea si “nelinistile” implicite, mi-am creionat portretul omului langa care as vrea sa fiu.
Cuvantul de ordine e clar, stabilitate. Un “partener”, cum spunea amicul meu George.


Anul acesta a fost unul greu pentru mine.

Am pierdut un om drag. Poate cel mai drag din viata mea.
Am schimbat jobul si a trebuit sa reajustez unele lucruri iar schimbarile sunt mereu dificile.
Am schimbat locuinta si, pentru o buna perioada de timp, nu am avut acel “safe heaven” care sa imi ofere stabilitate si asta mi-a creat un disconfort.
Am cunoscut cativa oameni care m-au dezamagit.
Am cunoscut cativa oameni pe care am aflat ca ma pot baza atunci cand am nevoie.

Deocamdata inca mai incerc sa echilibrez lucrurile si, mai ales, sa clarific o data pentru totdeauna ce anume imi doresc.
Iar uneori…… i feel like there’s no air.

show_df500779c61570(448, 46);

Jordin Sparks ft Chris Brown-No air

2 thoughts on “Curatenie

Leave a Reply

