Aievea

Oscar Wilde spunea: “Omul e rareori sincer cand vorbeste despre sine. Da-i o masca si el va spune adevarul”.
Rational, sincer, direct cu un strop de curaj si intelepciune. E greu sa fii asa… nu?
Ce usor vorbesc unii cand sunt nesinceri si ce greu e sa exprime sinceritatea. Majoritatea oamenilor, cand se exprima cu sinceritate, isi cauta atent cuvintele, se fastacesc, le transpira mainile sau … alte asemenea “indicii”.
Toti spun astazi ca protesteaza impotriva oamenilor cu masti. Ca oamenii ar trebui sa fie asa si pe dincolo. Nu suntem asa cum spunem. Suntem asa cum actionam. Nici mai mult nici mai putin. Insa devin din ce in ce mai rare ocaziile in care vad oameni care sa se poarte decent si sa fie rationali, sinceri, cu un strop de curaj si intelepciune.
Astazi am fost luata de fraiera. Astazi am dureri de cap pentru ca am actionat ca o fraiera: rational, sincer, insa fara prea multa intelepciune [daca intelepciunea inseamna sa fii refractar si sa te indoiesti de tot]. Bunele mele intentii backfired. Pacat. Pacat de mine. Sper sa nu suflu in iaurt data viitoare. Asa am spus si data trecuta. Ca voi privi lucrurile la fel de curat si fara reminiscente si frustrari. Sper sa am incredere si data viitoare si sa nu suflu.

Si uite asa, life fucks us all. Strop cu strop.

Leave a Reply

