Purpose is nothing without patience


Cine a avut rabdarea si deschiderea sa ma cunoasca stie ca ador sa fac puzzle-uri, mai ales cand sunt suparici si caut un pic de relaxare.
Aseara, dupa o intalnire maraton cu prietena mea Elena, in care am intors pe dos fatetele relatiei ei si, in mintea mea, am jurat razbunare unui anume … sa ii spunem “domn”, desi nu prea merita nici macar o ceapa degerata, am mers acasa. Bineinteles ca dupa ce mi-am rearanjat hainele si am frecat cu cif si peria de plastic cada, pentru ca simteam nevoia sa imi vars furia, am terminat al doilea puzzle din ultimele 5 zile.
As fi vrut sa pun si poze dar laptop-ul meu e un pic defect si azi nu vrea sa faca nici un schimb cu telefonul meu…
Postul asta nu e despre prietena mea Elena. Nici despre puzzle-ul de aseara. Nici despre cat de defecti moral sunt oamenii zilelor noastre si despre cat de mizerabil e comportamentul uman uneori, de cele mai multe ori.
Postul asta e despre o initiativa puzzelista pe care am descoperit-o, cum altfel, decat pe net.Un mod ingenios de a face un panou si un mod ingenios de a prezenta o companie de investitii financiare.

Leave a Reply

