Ma repet, stiu, dar mai spun o data ca memoria mea e destul de fragila in legatura cu multe aspecte. Uneori nu imi aduc aminte ce am mancat ieri. Alteori imi aduc aminte detalii specifice dintr-o anume zi, dintr-un anume an.

Unii oameni raman in memoria de lunga durata desi nu prea sunt argumente pentru a justifica acest lucru. Iar mai apoi ii reintalnesti pentru ca, la un moment dat, viata ti-i scoate iar in cale, asa cum mi se intampla mine acum.
Iti aduci aminte un e-mail,o privire, o culoare la camasa cu dungi, o strada.
Raman acolo pentru ca s-a creat o asociere. Un something.
Pana la urma lumea asta e chiar mica mica mica, un joc cu multe reguli si fara arbitru.
Gosh…mi-era tare dor sa scriu pe blog.
Mi-era tare dor sa ma intreb si sa-mi raspund.

Leave a Reply

