E miercuri cu iz de luni cand, pana si soarele rasare mai greu.
Azi e una din acele zile cand am impresia ca nu am produs nimic desi am discutat cu atat de multe persoane si m-am plimbat o gramada cu masina prin oras.
E genul ala de zi la sfarsitul careia imi voi dori o baie calda, o imbratisare si poate o ora de somn.
Insa nu mi se va implini nici una din aceste dorinte. Nu am timp de baie prelungita ci doar de dus, imbratisare nu am de la cine astazi iar de somn nici nu mai spun pentru ca am redevenit pasare de noapte si ma fortez sa stau treaza macar pana la 1 in fiecare seara.

Leave a Reply

