show_60c3621172dd0f(448, 46);

Ludwig van Beethoven-Moonlight Sonata

La orizont se vad 2 drumuri. Am pantofi albi si stau in fata lor. Sa stau pe loc nu pot. Pot doar sa merg. Inainte.

Se spune ca barbatii au “the nothing box” unde se pot ascunde si unde nu se gandesc la nimic.
Vreunul din voi ar putea sa imi imprumute si mie un astfel de dispozitiv? Macar 5 min sa ma ascund si eu acolo??

Azi am facut alergie.
Am facut alergie la atitudinea de nepasare a unora si astazi, pentru prima data in ultimele luni, raspund cu nepasare. Dimineata am incercat sa ma fortez sa schitez un feeling de bunavointa. Sa schitzez ceva, orice, in afara de nepasare. Nu mi-a iesit. La naiba! Asa ca pe la ora 11 am renuntat sa ma mai fortez. Nu am fost niciodata buna la poker.
Astazi, chiar si la cea mai mica nota, poate mai mica decat do, la cea mai suava voce pe care o aud, mi se ridica umerii si coloana se curbeaza, asemeni pisicilor salbatice pregatite de atac. O fi de la alergie.
Afara ploua. Mai sunt 2 ore si ceva de stat pe scaun.
Ar trebui sa scriu ceva. Un cantecel despre salam. Alt cantecel despre salam. Desigur ca, daca ma fortez, iese dar acum singurul lucru la care ma gandesc e ca afara ploua si eu am balerini albi brodati si se vor uda si ziua asta urata se va termina urat.
Dar il voi scrie. Mereu mi-am facut treaba.
…….. azi. N-am chef de nimic.
Voi mai astepta o zi pentru deznodamantul problemei. Din motive lesne de inteles, practice de altfel.
Cel mai mult ma nemultumeste in viata asta starea de neputinta. Sa nu pot sa actionez. Starea de neputinta e sora geamana cu starea de incertitudine.

Leave a Reply

