Furt

Azi in drum spre serviciu in masina bunului meu coleg Dan am ascultat un matinal….la InfoPro cred.
Tema matinalului era “moduri deosebite in care ai fost furat”… ceva de genul.
Printre altele: un nene care statea pe marginea drumului sa vanda borcane cu miere si din cand in cand un tip pe scooter trecea si ii fura borcanele, un tip caruia i s-a spart masina si i s-a furat stickerul cu rovigneta si factura pentru ea … si alte incidente ciudate de genul asta.

Emisiunea asta mi-a adus aminte de o ciudatzenie din viata mea.
In urma cu vreo 2-3 anisori prietenul meu de atunci plecase in Italia cu o bursa de studii. Eu nu platisem factura la net si mi se taiase cablul. De ce si cum sunt detalii irelevante. Cert e ca mergeam spre un Internet cafe ca sa stau de vorba cu el.
Am intrat in Internet cafe. El nu era online. Imi scrisese ca nu poate sa intre si ca o sa ma sune. Ma uit la telefon si vad un apel pierdut din Italia. Nu aveam credit nici macar de bip. Platesc repede tipului de la Internet cafe si ies in graba sa imi reincarc cartela.
Merg la o toneta si cer cartela cea mai ieftina. Cred ca de 4 dolari, cum era pe atunci. Iau cartela si dau sa scot repede telefonul pentru ca evident ca nu mai aveam rabdare sa ajung pana acasa sa reincarc.
Ia telefonul de unde nu-i. Un amarat de Sagem Myx 1.

Ma uit in stanga. Un tip cam mandarin si cu ochi sticlosi se uita la mine si radea. In dreapta un altul.
Evident ca nu aveam bani sa imi cumpar un alt telefon. Evident ca ma apucase plansul pe interior. Abia avusesem bani sa imi iau cartela. Pe care ironia e ca acum nu mai aveam unde sa o pun.
Ma intorc in stanga si ii spun tipului [imi aduc aminte perfect cuvintele pentru ca pana si in ziua de azi il consider cel mai eficient discurs al meu]:
– “Te rog sa imi dai telefonul inapoi. Astept un telefon foarte important pentru mine. Foarte important. Mi-ai luat telefonul si acum nu stiu ce sa fac. Te rog. Te rog. Da-mi-l inapoi.” … pe un ton calm, m-am uitat tot timpul in ochii lui.
Pesemne ca omul s-a socat ca nu m-am isterizat pentru ca din maneca gecii a lasat sa cada telefonul meu si mi l-a dat. A zis: “Tine”. Eu am spus, apasat si sa se auda toate literele, “Iti multumesc.”
Si am plecat.

3 thoughts on “Furt

  1. foarte interesanta “aventura”, nu shtiu de unde atata tupeu… da shtii cum se spune ca dragoste le invinge pe toate =)))), na te apreciez pentru toate asta shi in special pt blog. Da sa shtii ca nu este frumos sa shtergi comnatriile, apropo de numele blogului Best BrainFucker Ever?!!!???!?!

  2. hmmm, daca nu te apreciam, uuuu sunt rau, asta am invatzat de la gheorge shi mihaiu =)), raii presei. imi shtergeai comentu’ 😛

Leave a Reply

