Introspectie

Citesc etichete cand stau la masa. De pe sticla de apa, de pe pachetul de unt pentru ca ma plictisesc sa mananc de una singura. Daca pot, fug la tv sau in fata calculatorului si ma uit la ceva in timp ce mananc. Ca sa nu mi se para ca pierd timp cu mancarea si daca mai fac ceva in timpul ala e timp castigat si nu pierdut.

Mama mea uraste lucrul asta. Eu urasc ca ea uraste asta. „Bucataria e pentru mancat”. Daca bucataria e pentru mancat si dormitorul e pentru dormit de ce unele din cele mai pasionale episoade de amor au loc pe masa din bucatarie?

Nu cred in egalitatea dintre oameni ca si pozitie in societate. Daca ii pui pe Patriciu şi subnutitrul care suflă în aracet prin intersecţii sub aceeasi umbrela biologica, nu prea stiu eu multa matematica, dar cred ca ti-ar da multimea vida. Nothing in common.

Cand ma grabesc urc cate 2 scari deodata. Dau din picior atunci cand nu am rabdare sau sunt nervoasa.

Cant atunci cand nu ma vede si nu ma aude nimeni. Am cantat de curand la karaoke cu un superb baiat si a iesit superb de frumos dar cred ca era mostly him and not me. Nu prea mananc paine si scriu urat, iar din pizza las deoparte marginile de blat tari si fara topping.

Cand eram mica visam mereu acelasi vis. Repetitiv. Repetitiv. Ma obseda.

Se facea ca eram la mine in camera, in pat. Privind in sus. Ca scena aia din Amelie cand ea se gandeste la iubire. Ma vedeam pe mine acolo ca si cum as fi iesit din corp. Si apoi imaginea se indeparta, eu ma indepartam si vedeam blocul, apoi cartierul, apoi orasul, apoi tara, apoi continentul, apoi planeta si apoi o multitudine de stele si vroiam sa ma intorc inapoi in patul meu. Mi se facea frica pentru ca era intuneric in galaxie si mie mi-e frica de intuneric. Imi era si inca imi mai este. Mi se facea frica si deschideam ochii.

Ultima data l-am visat pe la 14 ani si apoi dintr-o data s-a oprit. No more. Nu stiu ce inseamna exact visul asta. Un psiholog mi-a spus ca ma simteam singura si de asta ma constientizam pe mine in contextul cartiericesc, orasenesc, taresc, globalesc, galaxiesc. Tot ce e posibil. Asta inseamna ca dupa varsta de 14 ani nu m-am mai simtit singura? Hm…. don’t think so.

Anyway. Cam asta. La o prima investigatie. Astazi am facut un pic de introspectie. Promit sa nu mai fac.

2 thoughts on “Introspectie

  1. cele mai bune partide sunt in bucatarie deoarece se mananca intre EI, na nina ca am un “coment” :D, eshti bucuroasa ?!

Leave a Reply

